Poštovani

Internet je prepun stranica o Herbalifeu.
Moja stranica je namjenjena svima onima koji još uvijek sumnjaju u proizvode.
Ovo su moja iskustva.

ponedjeljak, 25. kolovoza 2008.

Početak

Ime mi je Daniel, živim u Puli i radim kao kuhar. U prolječe 2007 sam doselio u Istru u potrazi za boljim životom. Turističku sezonu sam odradio u jednom od naj frekventnijih restorana u Puli, nakon koje sam se osiječao slomljeno i barem 20 godina starije. U potrazi za povratom snage, te mogučnosti da promjenim profesiju naišao sam i na oglas u novinama o poslovnoj ponudi.
Otišao sam na sastanak koji me i nije nešto impresionirao, no sami proizvod je nosio nešto što mi nije dalo mira. Idučeg vikenda sam se zaputio u Zagreb na puno veči STS gdje bi mi se sve trebalo puno bolje objasniti. Sastanak je bio i više nego očekivano dobar, no trenutno raspolaganje vremenom i financijama mi nije dozvolilo da se aktivnije počnem baviti distribucijom, tako da sam svoj IBP preuzeo u kolovozu 2008. godine.
Moj prvi konzument postiže fantastične rezultate, i od idučeg mjeseca postaje distributer.
Što se mene tiče, sezonu niti ne osijetim iako i dalje radim u kuhinji.
Revolucionarno u ovom poslu jest to što se ne moram skrivati od svojih kupaca po ulici, več se vidim i čujem s njima gotovo svaki dan.

Hvala HERBALIFE

Nema komentara: